Monday, January 4, 2010

frenn....

i need more fren called FRIEND.
i need more fren called FRIEND...
i need more fren called FRIEND.....
i need more fren called FRIEND.......
i need more fren called FRIEND.........
i need more fren called FRIEND...........
i need more fren called FRIEND.............

haha, sape nak join spam? :P

my life now is soooo bored... x tau nak wat pe, so asyik duk ngadap laptop main game, 24/7 main game, juz break for gi kelas n tido n makan n solat of cos... n mandi too :p

skang kalo orang kol mmg jarang aku angkat, ntah kenapa :p haha, hanya txting y dilayan... hoho, bkn suaraku mahal, tapi x tau kenapa mlas nak angkat... huh... tadi txt my mom mintak duet, txt je, segan nak kol, huhu.... lai2... igt my mom igt jamku y pecah, aduh... mati a balik nnti nak jawab pe ntah... jam RADO y baru dibeli oleh my mother, da pecah... mmm.. shall i repair it? bleh ke ek tukar cermin??? bape sen la agaknyer kena bayar... adulaaa.... da la scholar abes ntah kemana, juz beli tu beli ni, tgk2 licin tinggal 40 hengget, da lame actually... huhu, shopaholic :(

lala.. cite pasal semalam??? hee~ gembira... ade mamat tu suh aku teman men game n dia upah 5 usd :p gile bes... then dapat lagi 5 usd.... gile, lvling kejab je :P
lai2.. 10 usd?? ($.$) 4 jam je pon.. huhu...

lala, gme on9 ni kadang2 makan duet kadang bagi duet... atas si pemain la, dlu2 my fren can earn up to RM200 in a night.. tapi x tido malam la carik item :P aku?? haha, mane leh kuar malam dulu2... so carik siang2 hari je, earning about RM50 jek, rugi2.... tapi actually aku rase lagi byk aku abes dari earn main game ni, sbb dpt duet jarang2 jek, haha... atas kehendak "PELANGGAN" :P

mmm.. petang tadi?? kelas english, REPEAT!!! haha... bosan, kena bleber gile2 sbb essay teruk, damn it :p memalukan kaum LAC jek aku ni, hua3... nseb bek skang dah x jadik... haha... lai2...
da maghrib dah, tadi eQaL ajak aku gi masjid, tapi aku mcm berat jek nak pegi.... pemalas betul...

lai2... sambung esok :p



ipen

0 kutuk/puji/komen:

Post a Comment