Wednesday, January 6, 2010

DerMa DaRaH!!!!!

al-kesah punyer si penderma darah...
huh... tadi nak pegi derma darah... then carik2 la sijil derma darah y lepas2, so leh add citu jek, slma ni sllu x igt nak bawak... so, dpt sijil byk gile, rugi2 x kumpul in a book.... haha
then tadi pegi la dgn harapan dapat derma, sbb da lame x derma, last pon bulan 8 haritu jek... zzz
agak takut :P
lai2...
then pegi la kat seminar room, tgk, huh ramai nyer y derma darah... rate penderma??? huhu, laki2 mengatasi wanita, byk lak tu kena tinggal... pompuan pengecut takut darah.. haha....


lai2....
nak jadi ke kesahnyer, tadi aku pegi la kat nak derma darah tu.. gi 3 org... aku, nya n mr.sam... but, only me n nya jek register, zerin takot darah :P
lai2.. then tgk2 registeration closed... lol, nak derma darah pon x leh ke??? jem2... lepas bodek2 si penjaga booth tersebut, then boleyh la jugak lepas kitorang.. dgn gembira isi borang sambil berdebar.. haha.. masuk2 dalam check2 darah smua.. darah ipen 'O' wooo... darah si pemurah.. haha... then pegi2 dia tanye nya... penah berbekam x??? nya jawab penah... dia tnye bile??? then nya tanye aku... "pen, bile ek kita bekam aritu?" zzz... asal sabitkan aku... zzz... dalam hati mmg x leh derma darah a ni, x lepas range lagi.zzz.... then nya x sure n ckp da lame, about 3-4 bulan.. then dia amik borang nya, n letak tepi terus.... "x leh ni dik, kena 6 bulan lepas berbekam baru leh derma darah"... aduh... then sampai giliran aku lak... "awak same ngan dia kan??? meh borang, x leh gak" haha... niat baikku disekat... damnit :P x pe x pe... nnti da lepas 6 bulan, aku derma abes darah aku... baru kau tau :p haha



ipen

0 kutuk/puji/komen:

Post a Comment