Friday, October 9, 2009

trenGGanu

oh ma hometown... zzz... ape la y ade kat cni ek... huh... balik2 umah ma mom da suh gi jage kdai... zzz... nak tidoooooooo.... aaaa.. sure 2 minggu y mmbosankan...
huh... len kali xnak balik ah, stay kl, mrempat bawah jmbtan. haha...

uh... da la xde tenet... zzz.. on9 cc saja laa... caFe woRld da buruk abes kuey mueh aku, jem2...

mmm... tapi, ma cmpressor da adee... leh r merayap malam2... mmm, sape nak ikot??? aku gi ambik n antar.. asalkan korang tman aku sudey...

huh... da r tu, aku on9 cc je, byk plak duet aku nak bayar... kena save nak beli nike bauer... uh, ckp pasal ice-skating ni... da bosan.. patut ke aku beli kasut tu ek... huh.. mahal seyh... mama, blnje la anakmu srang ni.. apik n zyed da ade.. x aci seyh....

mmm.... tu je la kot.. sape2 nak lepak, kol ek.. malam r, siang2 hari melepak kat kedai mak aku je la..

b.bye

ipen

0 kutuk/puji/komen:

Post a Comment