Thursday, October 15, 2009

buKak pOse...

wah, tension seyh arini... balik2 keje igtkan ade la lauk nak bukak pose nnti, si pemalas tu x masak ape2 un... jem laa.... rase cam nak sepak terajang je, pemalas gile... alasan panjang cam sial je, pegi mati r, mls ckp la malas... huh... bikin gua panas saja seyh... huh... mmg mencabar ketenteraman hati aku jah... mm.. then skang aku rembat kete pegi kdai makan saja laa... kat nR.. tepi eport je, cni bes, ade wi-Fi, hoho.... tu je y bes... lauk aku pesan dkt 3 jnis, siap ngan desert n sosej, air nak y mahal je, hoho.. padan mke, abes duet.... tension sgt la ni punyer pasal... mmm...
eh, da nak masuk mghrib sudaa.. lapar seyh.... makan2 jom, sape nak tolong aku abiskan, meh3....

ipen

1 kutuk/puji/komen:

An aNgeL WrOtE my StoriES hEre said...

ish.xbaik ckp mcm tu..jg sket ayt tu.sbr2.nk ckp, ckp lam hati je.

Post a Comment