Wednesday, November 18, 2009

^siLLy^

lai2.. harini aku tido jek, poteng kelas bTq, selumberrr... haha... jem betul.... ngantuk sesangat, tido x ingat dunia daaa...

esok ade 3 quiz... math,physc, n comp... wao... which 1 should i concentrate on?? huh... semua susah jek.... zzzz... math petang, comp petang, physc malam... mmm... physc sempat kot study ptg tuh, hafal formula je kan... lai2...

semalam aku frust gile... ntah ape y aku jadi smlam... i almost lost 3 of my friend, but it`s just an ALMOST, x lagi... ntah ape aku buat, i`m joking lebeh2 kot... huh... i was juz wanna have some fun, x to lak leh tukar jadi hurtfeeling, maybe i`m too much... zzz... argh... makin hari hidup makin tension... i need to finish being a student faster... need to live by myself..

n... elaun??? haX3, mcm ef.you.si.kay!!!! bile nak masuk nii... nak makan bes23.. haha.. jem2... nak pegi TGI, then beli tu beli ni.. haha... mmmm.... nnti da keje, susah dah nak dpt mase joli2 camni an, duk pikir kat keje sampai pecah otak, mslah family lagi, bini lagi anak lagi, huh... dugaan idop...

haaa, dgr kate by this week jek elaun, haritu most of da student ckp 17.11, tpi smua tipu jek, harapan palsu, bru jek igt nak ponteng kelas gi jln2.. x jadi a gitu, haha.... jumaat ni gi ice-skating bes gak, lame da x pegi.. lai2... oh elaun.. masuklaa cepat....

ipen

1 kutuk/puji/komen:

sang harima said...

belajo ipen.. apa la lu ni, lu ingat mak lu lupa ke kat lu masa dia jemur kain tu..?

Post a Comment